tisdag 11 september 2012

Då var det dags igen

Sen i går måndag 10 september är jag med i Viktklubb.se Aftonbladets viktminskningstjänst. Ni som känner mig vet att jag har provat allt och att jag jämt tappar sugen efter ca en månad. Men denna gång är det annorlunda. Och på ett långsiktigt perspektiv. Enligt viktklubb är det fullt möjligt att gå ner 25 kg på 28 veckor. Alltså har jag till påsk på mig. För att göra detta lite lättare har jag satt upp delmål.

House Doctor förvaringsbox#01,glas.
Bild lånad från http://mytivoli.se/
Ner 6 kilo kommer den till vänster att flytta hem till mig. Har redan den till höger och de är så fina. När midjan minskat 10 cm får jag köpa ytterligare inredningsdetaljer.
När vågen minska minus 11-15 kg mindre får jag köpa en kofta från OddMolly och ett par Pleas Jeans.

ODD MOLLY EGOTRIP KNIT COAT DARK GREY
bild lånad från http://www.country-dreams.se/

Har även mindre delmål som - 1 kg men då är det tex nagellack som gäller eller något litet för ca 100 lappen. Nu är det bara att kämpa på! Ska köpa kort på friskis så barnen och jag kan röra på oss tilsammans. Perfekt att de har barntillåtna pass.

Kram Pattis

Inga kommentarer: