söndag 23 januari 2011

I morse när jag ställde mig på vågen fick den fel, enligt vågen skulle jag ha på en vecka gått ner 6 kg. Klev ner och ställde mig igen -1,6 på en vecka. Inte lika bra som jag hade tänkt men var på middag i lördags och åt lax med grönsaker och ett glas vin. Men på det hela har jag gått ner -5,5 på två veckor.
Nu blir det hård körning denna vecka. Har börjat köra Olga Rönnbergs mamaträning med kettelbells. Intervall i ca 20 min, jag blev helt slut. Inte så bra att träna när jag inte äter mer än ca 500 kallorier per dag.
Har dock planer på att träna 20 min varje kväll, just för att träna bort magen, såg faktiskt en glimt av mag muskler när jag gjorde plankan.
På tisdag tar jag med mig Wille till simhallen för lek och simträning. Mest för att han ska hålla igång för att inte tappa det han lärde sig i somras på simskolan.

Kram Pattis

Inga kommentarer: