onsdag 12 januari 2011

2011 blir ett bra år...


Året börjar med ledighet sköna dagar. Mycket mat och mys...
Men nu är det slut (jag vet att jag har sagt det förrut och säger det igen ;)
Nu är det Beach 2011
Egyptien i April och då ska jag ha bikini är det bestämt.
Är inne på tredje dagen med "pulver" denna gång är det nupo som jag använder mig av.
Dricker 6 gånger om dagen och det fungerar verkligen bra denna gång.
Kör till att börja med i 4 veckor om det funkar bra så kör jag fyra veckor till efter det. Målet är att gå ner 15 kg på 8 veckor och att komma in i mina gamla jeans. Kommer givetvis även att träna lite lätt under dessa veckor för bättre resultat.
Kommer att uppdatera viktminskningen i kg och i mått varje söndag.
Kom igen alla ni andra och anta min utmaning. Att försök komma i de gamla jeansen.  Nu är det dags!

Kram och lycka till!



Inga kommentarer: