onsdag 1 augusti 2012

Nu kör jag...

LCHF igen.

Mår så mycket bättre utan kolhydrater och socker. Tycker att det går ovanligt bra, är inte alls lika svullen och gasig. R är glad för det hihihihih. Dessutom fungerar det otroligt bra. Denna gång ska jag hålla i mer än några veckor. Måste verkligen ta tag i detta nu, som jag sagt tidigare 35 år och fabulous. Har 6 mån på mig innan jag blir 36 år och målet är -20 kg.
Nedräkningen har börjat tills vi åker till Rhodos. 25 dagar kvar. Denna gång åker vi med Thomas Cook från Borlänge. Det är så bekvämt och smidigt att flyga från Borlänge, man är liksom där på 15 minuter. Nu hoppas jag att de har renoverat och gjort gaten trevligare och mysigare än vad det var förut. Det bästa med Ving Resort är att det är incheckning till flyget på hotellet. Slipper vänta på flygplatsen i flera timmar. 
Me like!




Här kommer vi att bo. Visst är det fint! Ny renoverade Triton Royla Family. Härligt med stor terass med havsutsikt. Krispigt vitt och fräscht, kommer verkligen att trivas. På terassen kommer vi garanterar att trivas. Ska försöka stiga upp innan familjen och njuta av utsikten med en kopp kaffe och titta på havet. LYX
Hoppas nu att bilderna verkligen talar sanning...

Kram Pattis

Bilder lånad av Ving.se

Inga kommentarer: